Insomniac Games به استخدام عناوین اعلام نشده ادامه می‌دهد

Insomniac Games به استخدام عناوین اعلام نشده ادامه می‌دهد

خروجی Insomniac Games در چند سال اخیر از نظر کمیت و کیفیت عالی بوده است و به نظر می رسد که آینده چیزی مشابه برای این استودیو در نظر گرفته است. با Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine، Insomniac در حال حاضر دو بازی مهم AAA در دست ساخت دارد، اما چیزهای دیگری نیز در پشت صحنه در دست ساخت هستند.

 

در ژوئن سال گذشته، از طریق آگهی های شغلی تایید شد که Insomniac Games در حال کار بر روی یک بازی چند نفره معرفی نشده جدید است. به نظر می رسد توسعه در حال پیشرفت است، و استودیو همچنان به تقویت تیم خود برای پروژه ادامه می دهد. Shaun McCabe، رئیس فناوری Insomniac اخیراً در توییتر پستی درباره فرصت شغلی برای سمت مدیر ارشد بازی در پروژه چند نفره جدید منتشر کرد.

 

این بازی، هر چه که به نظر برسد، بخشی از تلاش سونی برای گسترش حضور خود در فضای خدمات زنده است. این شرکت قصد دارد در چهار سال آینده حداقل 10 بازی سرویس زنده جدید منتشر کند. گزارشات سال گذشته حاکی از آن بود که پروژه چند نفره Insomniac نیز مربوط به مارول است، اما در حال حاضر، هیچ جزئیات رسمی در مورد بازی وجود ندارد.

 

Insomniac اخیراً موضوع بحث و جدل هایی بوده است. سام مگز، رهبر سابق داستان Ratchet and Clank: Rift Apart اخیراً از استودیو به دلیل عدم اعتبار مناسب برای نقش او در این پروژه انتقاد کرد و گفت که استودیو کار او را در این بازی "پاک کرده است".

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8439

خبرنامه بازی ها

گالری